Viva la vida!

Wednesday, January 24, 2007

dalsi pracovni

Jestli nekoho zajima dalsi vysledek me prace, na ktery jsem mimochodem docela pysna, muze kliknout na http://www.musa.org.br/ingles/parceiros.html a sjet na konec stranky a kliknout na DOWNLOAD u otazky WOULD YOU LIKE TO BECOME A PARTNER OF MUSA? Je tam pdf prezentace, kterou jsem sama vytvorila. Jak po strance obsahove, tak po strance graficke. Samozrejme se mi dostalo podpory. Rodrigo mi zkorigoval anglictinu, Michal C. mi zkritizoval grafiku. Pocinaje timto tydnem rozhazuju site vsude mozne. Posilam maily do velkych brazilskych firem (mam tu prezentaci i v portugalstine), do mezinarodnich nadaci, nadnarodnich korporaci. To by bylo, kdyby se alepson nekdo neujal... :-)

Co se tyce reklamni kampane na podporu pouzivani kondomu, stale komunikuju s Johnson & Johnson. Uvidime, jestli dojdeme k nejakemu vysledku.

A co se tyce projektu anglictiny pro chude deti, uz jsem nasla nejaky dobrovolniky mezi lidmi ze zdejsicho AIESECu, oslovim jeste studenty anglictiny, ale vyviji se to zatim docela pozitivne. Par lidi bylo projektem vyslovene nadseno a rozhodne chteji participovat.

No, uz jen dva mesice a par dni a jedu dom... Nevim, jestli mam mit radost, nebo byt smutna... Je to tezky, rozhodnout se... Tesim se na vas vsechny, ale uz ted mi vsichni tady chybi... Spousta lidi me presvedcuji, abych nejezdila zpatky, popr. abych se brzy vratila... Je to tak hezky... Napr. dve prostitutky, se kterymi pracujeme, me zboznuji a pokazdy rikaji: Nejezdi pryc... :-) Holky z prace vymysli projekty, ktery bych mohla koordinovat a tudiz bych tady mohla zit... :-) Mozna nekdy ano, ale ne v dohledne dobe...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home