Viva la vida!

Tuesday, December 12, 2006

Ma portugalstina je uz tak dobra, ze se dokazu hodinu hadat se sefkou... :-)


Tak jsem se konecne rozhoupala k tomu zrealizovat nebo se alespon pokusit zrealizovat kampan zamerenou na podporu pouzivani kondomu. Podobu te kampane jsem mela vymyslenou uz v Praze a proste jsem se tim svym napadem nadchla. Vsichni, kterym jsem ji predstavila, byli nadseni. Az na ctyri lidi. A tito ctyri lidi jsou moje kolegyne tady v praci. Ze pry je to diskriminace a lez a ze si nemuzeme dovolit riskovat dopad, ktery by to na MUSU mohlo mit, kdyby se proti tomu nekdo vzbouril. Ja porad tvrdila, ze reklama, o ktere se mluvi, je dobra reklama, i kdyz se o ni mluvi spatne... Ale nepomohlo to. Ze pry musim zmenit jednu vetu tak, abych nediskriminovala ty, kteri jsou HIV pozitivni. To jsem odmitla. Rikam, ze nebudu plytvat svuj cas na neco, co nebude mit zadny efekt. Protoze pokud ta reklama nebude tak silna, jako je ted, tak si ji nikdo nevsimne.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tak to je opravdu síla. Mně se to vážně líbí:) Nic bych na tom neměnila. Pravdou sice je, že když bych se na to podívala očima někoho HIV pozitivního, tak je to docela krutý. Ta reklama má ale sloužit jako upozornění a prevence pro ohroženou skupinu (...pro všechny:), a to určitě splňuje. Podle mně je určitě lepší použít ostřejších slov, které se vryjí lidem do paměti a dosáhnou skutečného účinku, než použít jemných slovíček, která se sice nikoho nedotknou, ale taky nikomu nepomhou. Já bych kvůli tomu proti MUSE určitě nebouřila, ale jak už jsi tady mnohokrát uvedla.... česká povaha je jiná než brazilská a to co by toleroval Čech nemusí tolerovat také Brazilec.

1:07 AM  

Post a Comment

<< Home