Viva la vida!

Friday, February 02, 2007

Vai nao, muj milacku

Vai nao znamena "nechod", "nejezdi". A jestli nekoho napadlo, ze mi to rekl Rodrigo, myli se. Byla to Rosi, moje sefova, ktera toto rekla. A opakuje to temer kazdy den... :-) Je to tak krasnej pocit, poslouchat takovy veci... Ale rozhodne to odjezd moc neulehcuje, co? Uz ted se mi styska... :-(

Jinak uz druhy tyden skoro kazdy vecer, od sedmi do pulnoci, piseme s Rodrigem svoje zaverecne prace. Fakt se nam dari, zvladame dodrzovat terminy, jsme na sebe proste pysny. Znamena to ale, ze skoro nechodime ven, coz je na druhou stranu dobry, protoze mi to pomaha setrit penizky. Takze jsem rada ze vsech stran.

Co se tyce prace, vypada to dobre. Dneska MI volala pani z Johnson and Johnson a chtela vedet presnou castku, kolik ta mnou navrhovana socialni reklamni kampan stoji. Vypada to tedy, ze ji chteji financovat... V pondeli mame schuzku s panem z BH Trans, coz je obdoba naseho Dopravniho podniku, protoze chci tu reklamu umistit na zadni stranu autobusu... Bylo by to super, videt vysledek moji prace vsude po meste... :-) Ale i kdyby to vyslo, pravdepodobne uz tady nebudu, az to bude zrealizovany.

Co se tyka projektu anglictiny pro chudy zdarma, sehnala jsem nejaky dobrovolniky a projekt poslala Helene Houdovy do jeji nadace a dostalo se mi zpravy, ze se tim zabyva primo ona... Myslim si, ze moc brazilskych projektu koordinovanych cechem nedostava. takze by ji to mohlo zaujmout. A navic, nechceme moc penez, jenom na ucebnice, ostatni pomucky a na autobus pro ty dobrovolniky. Min nez 50 000 kc na rok. A za to by byly kurzy kazdy den...

Jinak se mam porad skvele, pripadam si jako v pohadce. Od ty doby, co jsem se vratila z plaze bydlim v byte sama. Moje hostitelka se stale jeste z Vanoc nevratila. Takze si uzivam svobody vlastniho bytu. A je to super. Doufam, ze se jen tak nevrati... :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home