Viva la vida!

Friday, June 06, 2008

Back again!

Za dva měsíce budu zpátky v Brazílii, tak mě napadlo, že vhledem k tomu, že mou mysl nezaměstnává téměř nic jiného, nebylo by od věci začít si věci zase trochu systematizovat... :-) Dostávám se teď do bodu, kdy zase nevím, kudy kam. V práci mě to štve, každý den si říkám, že už odsud musím, v podstatě čekám na první provizi a pak asi padám pryč. A tím pryč myslím nejen z firmy, ale asi zase i ze země. Minulý týden jsem se seznámila s Renatem, brazilským zástupcem našeho dodavatele, který mě ubezpečoval, že se svojí angličtinou a portugalštinou a němčinou a španělštinou u nich zcela jistě dostanu místo... Tolik mě ta představa láká... Mít to všechno zpátky. Zase zažívat tu neuvěřitelnou pohodu. Chybí mi tisíce věcí - čerstvé mango a ananas každý den, pao de queijo, Guaraná, samba a forro, teplo, slunce, panáky piva, grilovaný maso, rušné ulice, bary, pláž, moře, vodopády, přátelé, objímat lidi, poznávat lidi, cestovat, rozčilovat se nad pokrytectvím katolické církve... Chybí mi všechno... A všechno bych to mohla znovu mít... Stačí jen dát výpověď, sbalit si kufry a z dovolené už se nevrátit... Čeká mě dvacet dní, během kterých se budu muset rozhodnout...

2 Comments:

Blogger Myla said...

i would like to know czech to read what u just wrote. but there's a smile, a back again title, some brazilian foods mentioned... - so, i think this has to suffice, hehehehe ;0)

we're waiting for ya!

12:58 PM  
Blogger Unknown said...

Viva la vida loca :-) země se mění, téma zůstává. "Miluj svůj zážitek." Silvita

4:36 PM  

Post a Comment

<< Home